Målsökande fötter

Min kära son har målsökande fötter… I morse vaknade han före mig (som vanligt) och väckte mig med sparkar i bröstet (han lägger sig på sidan liksom). Jag vände honom på rätt köl igen och gav honom hans snutte och en apa så att jag förhoppningsvis kunde blunda några minuter innan vi skulle gå upp. Det tog 10 sekunder så hade han vänt sig igen och sparkade mig i bröstet igen. Jag kontrade genom att flytta mig åt sidan några centimeter bort från honom, lagom för att undgå sparkarna. Det tog c:a 10 sekunder till så hade han flyttat efter.

Jag gav upp och så gick vi upp istället..

Kommentera

