Regn regn regn

Det regnar idag och jag och Valdemar ska gå till affären så att vi kan göra tacos ikväll. Jag började leta efter mitt regnställ som jag köpte för ett tag sedan. Regnbyxorna låg i en låda, det visste jag, men jackan hade varit borta ett tag och jag var rädd att den kommit bort helt, så jag tänkte använda en gammal regnjacka istället. Den hittade jag av en slump på en krok bakom alla kläder i hatthyllan… hmm.. så jag tänkte att det kanske hängde fler kläder där bakom och mycket riktigt, där hängde jackan!..

Kommentera

