Rent golv?

Valdemar hasar och hasar allt mer nu för tiden. Idag hjälpte han mig i köket lite. Jag hade dammsugit och torkat golvet igår, men jag missade nog ändå nån liten smula för han verkade hitta väldigt intressanta grejjer på golvet.

Han har på sistone haft svårt att somna och det har endast varit jag som har kunnat natta honom och det har tagit nästan en timme att få honom att sova. Tidigare räckte det att huvudet nuddade sängen innan han somnade. I natt var det ganska jobbigt för honom. Först tog nattningen 2 timmar!? innan han somnade och då slutade det med att jag fick lägga honom i våra sängar i mitten innan han gick med på att sova. Sen var han dunderförkyld och hade svårt att andas och vaknade flera gånger i natt. På morgonkvisten runt 6-tiden så höll han på och snurrade runt i sängen och låg ena stunden på tvären och nästa med huvudet tryckt mot sänggaveln.

Pust… Nu sover han förmiddagspasset och snart ska han få middag innan vi ska ge oss iväg på en liten utflykt till en utförsäljning av pedagogiska leksaker tillsammans med några mammor från babyrytmiken!

Kommentera

